Friday, April 17, 2009

13 April 2009-Isnin

Assalamualaikum...
soryla...lame sgt da tak update neh...neh pon update utk hari isnin lepas...agak byk jugak aktiviti sepanjang minggu neh...aku akan cube post satu2 utk setiap peristiwa sepanjang minggu neh...

huhu...

pas balik sekolah dkt pukul 2...aku dgn ed g la jumpe puan che som bertanyakan pasal sesi penyeliaan praktikum kami...dan die putuskan utk menyelia besoknya...iaitu selasa...setelah bersembang dekat sejam(kami menggelitik je dlm blik 2 nak balik bilik kerna letih dan blom solat lg aktu itu...)pukul 3.30 kami baru sampai bilik...dan aku pon gegas bersiap utk amik gambar ukuran passport...utk portfolio dan buku rph aku...

dan hasilnya...



agak mengelirukan aku...sebab makin tembam...adakah berat badan aku bertambah???argghhh...tidak....

No comments: