Saturday, April 18, 2009

Jumaat 17 April 2009-hari last Praktikum...

pejam celik pejam celik dah hari last rupenya kat sk seri tunjong...ahh lega rasenya da abes praktikum...wpon praktikum neh cume ade kelas sejam je sehari...tp pelbagai tugasan mcm portfolio,buku rph, dan sewaktu dengannya byk membebankan kepala aku...2yg lega bile da abes praktikum...heh heh heh...tp rase cm sedih ade gak sbb nk tinggal budak2 yang memeningkan kepala aku dan juga menghabiskan air liur aku....hahaha...

kwn2 aku sekolah lain ade dapat hadiah...aku???hahaha...langsung takde...nk wat cane...cikgu fikhri ne jahat...kerjanya maraH+menengking+muka bengis...mane la budak2 neh nak bg hadiah...takperla...aku ikhlas ajar diorg...tak mengharapkan balasan dari mereka...cume mengharapkan balasan dari Yang Maha Esa....

neway neh ade sekeping gambar anak murid aku yang konon2 nye kembar...hehehe

No comments: