Thursday, April 30, 2009

first TA alone...

aku makin rase berdebar-debar...
pening kepale pon ade...
sbb rancangan tak baper nk jadi...
org yg aku harapkan utk menemani aku utk ke TA kensel...
nk balik katernya...
rindu rumah...
aku...?
dah janji dgn op(official phtog)...
so...
ku akan tabahkan semangat utk pergi berjuang seorang diri...
demi menuntu ilmu yang tak pernah habis...
moga esok perjalanan aku dimudahkan...
doakanlah aku selamat pergi dan selamat pulang...
amin... =)

Ya Allah...
kaulah yang menghidupkan hamba mu ini...
dan kaulah yang mematikannya...
aku tahu dunia ini sementara...
hanya akhirat kekal abdi...
moga kau permudahkan segala urusan aku...
dan panjangkan umur aku untuk berbakti kepada anak bangsa ku...
hanya kepada Mu aku berserah...
dan hanya kepada Mu ku meminta pertolongan...
amin...

1 comment:

HERNEY AQILAH said...

amik award kat my blog k...anda di award by me..