Saturday, April 25, 2009

hari sabtu 25 april...

assalamualaikum...actually byk sgt aku nk citer kat korang...tp tak berkesempatan nk update dlm blog neh....cerite pasal pesta konvo pon lom abes citer....aku nk letak byk gambar dlm blog neh pasal pesta konvo...tp 2 la...blogger neh mnyusahkan aku utk letak gambar byk2 utk tatapan korangla...sedih aku...nnt akan ku usahakan dengan lebih lagi...

so hari ni kelas aku akan jadi urusetia pertandingan mewarna utk pertubuhan kebajikan negeri kedah...

nnt kalu ade kesempatan....akan aku update dgn follower2 sume pasal program neh...

so hari neh aku sgt berkesempatan dan disini updatenyer :)

setelah pergi program neh


kaunter pendaftaran teros diserbu...hahaha

leka betol main congkak...

kembar...dua2 menang seh...

gaya2 bakal model... :D

ala tomei-tomei...anak bapak...jgn nanges...nanti malam upah susu...hahaha


khusyuk mewarna...


lagi sekali...amik gambar sendiri...


tak tengok org lain dah bile dpt susu


aku takde lagi...huuuu :'(

lukisan neh dapat no bape ntah...2@3...cam2la...


banner program...


result peraduan mewarna...

posing je lebih...haha...


maklumla...kameraman...sapela nk amik gambar aku...amik gambar sendiri la jawabnya...hehe

neh name die pak long(org kawasan 2 panggil)...ish men congkak jugak yeh...



wow..ayam marrybrown sponser...huhu...puas aku melantak ayam neh...hihihi


anak en bad...nangis..kene usik dengan aku...pas da abes nanges dtg carik aku balik...hahaha


syok gile budak neh w/pon sagu hati jer...hihihi


yang neh plak nanges...sebab kena usik dengan adik kembar die...hahaha


ne no 1 peringkat umur 11-12 tahun...


jgn tertipu...wpon diorg neh dah tua...tp tangan diorg huh...gilak ah...besar gaban...merupakan acara terakhir utk pagi tuh

eksiden neh jumpe lebih kurg 2km dari tempat kitorang lepak tadi...cian...

No comments: