Saturday, March 28, 2009

Salam Maulidur Rasul...

Assalamualaikum w.b.t.

ummm...ngantuknye...hehe...maklumla...da 1.36 da...tp sblom tido nk update blog dulu...umm...hari neh bgn2 agi je kene cecema da...tp gagahkan diri utk g sekolah...sbb ade maulidur rasul...nk amik kesempatan ne utk amik gambar majlis 2...hehehe...maklumla nk try flash baru hehehe....tapi tak amik gambar majlis sangat...sbb agak segan nk ke depan pentas nk amik gambar majlis.....maklumla...cume guru pelatih je kat sekolah...hehe...tp dlm segan2 2 ade jgk amik gambar...tp ckit jerla da bkn dlm pelbagai gaya...hehehe

gambar ne gambar budak comey perhimpunan pagi...sebelom masuk dewan...diorg ngah berlatih selawat....tak silap darjah satu kot....

ne gambar depan sekolah...mase amik gambar neh ade budak2 SMK sebelah ngah lepak2 area dpn sk sri tunjong(smk 2 sebelah je sk neh...)...diorg ponteng rasenya...nk amik gambar diorg tp takut jd ape2 kat aku dan kamera aku neh...lgpon aku sorg2 je time nh...mmm budak2 zaman sekarang...

khusyu' gile dak2 darjah 1 mewarna...
yg ne cam mls jer...hehehe
budak2 neh panatang npk aku pegang kamera...mcm kwn2 aku kat maktab nuu....muahahaha

ne dak2 pra sekolah nk nasyid...rilekjer die aku amik gambar die....comel mcm awek aku...hehehe
songkok besar..teringat mase aku kecik2 dolu2...hahahne kumpulan nasyid sekolah sk seri tunjong...tp cian...vokalis tak datang...yg ganti macam pe ntah...hahahaha...k la...chow dolu...babai...assalamualaikum....

No comments: