Sunday, November 22, 2009

50mm + rumah sewa + remote DSLR

pada hari selasa minggu lepas...aku beli Lens 50mm...aku COD kat alor setar...aku ajak eddy utk COD di TESCO mergong...harga menarik...2nd hand 3bulan rm310...huhu..





 test lens



 kecik comel je lens neh...tp power!

 
 rumate aku di sebalik penutup...kekekeke

 
 rabu nye pulak aku,bal,dinho dan ed bincang pasal rumah sewa kami,,,bersama kak is...peramah dan baik hati orangnye....

 
ne gambar dr kak is...ambik kat mudah...nmpk iklan die pn kat mudah...

 
 gambar dpd mudah jgk...

 
 sampai rumah pada pagi jumaat...aku terus bukak barang yg aku order dr shashinki neh...

 
 memang best!

 

 lepas buat main menatang 2.,..aku try makro pulak...ne Jeng yg tunjuk...ok gak la...kekeke

sab2 dan ahad aku ade aktiviti jgk...nnt aku update...kekekeke