Monday, August 10, 2009

update!!!

hahaha...lame sgt dah tak update...sejak ber praktikum yang amat banyak mencuri masa2 lapang daku...huuuu~

neway...IPGM Kampus Perlis ke-putus-an bekalan internet...so memang hampehla...mnyebabkan aku memang malas gile nk menyusahkan diri cari komp yg ade int....huhuhu...neh bile dah ade int balik kene ambik feel dulu utk mule balik mengepos di blog ini...huhuhu...

hari neh patotnya puan che som dtg observe...tp kerana kealpaan hamba-Nya itu....kensel la plak....sbb hamba-Nya itu bz menguruskan kemasukan pelajar baru 2nd intake....cheeett!!!
besok die g kL polak...so minggu depan jgkla observe nye...hmmmm

neway...spnjg aku tak update....byk sgt2 gambar2 dan aktiviti aku...chume tak sempat nk mengedit dan mengepos di sini...adela sekeping dua gambar aku pos dalam flickr....huhuhu....

aku dok rase nnt tyme chuti sekolah je aku nk edit balik semua gambar2 2 dan update dlm blog n flickr...huhuhu

neway...bejumpa kite di lain hari dan mase...

assalamualaikum!

No comments: